Menu
Contact met Henri

Nieuws

2013: een jaar om aan te pakken!

We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat creatieve tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
 
Het zal nog steeds geen gemakkelijk jaar worden. Dus er wordt van u (en van ons) veel van uw creativiteit gevraagd. Zoek het niet (meer) in kostenbesparing op inkoopkant. De inkoop van uw ingredienten is meestal niet het grootste deel van uw inkoop. Meestal zijn personeelskosten een veel hogere post. Wilt (of kunt) u daar niet in snijden, kijk dan naar creatieve manieren om gasten te trekken.
 
Waar is die naar op zoek? Naar value for money, dat is het sleutelbegrip. Hij hoeft niet persé veel voor weinig, maar wil goed eten en drinken voor een goede, redelijke prijs.
Succesconcepten vindt u bijvoorbeeld in de Foodinspiration magazines. Maar ga ook eens op pad: maak een trendtour door Amsterdam of Londen. U vliegt daar tegenwoordig voor heel weinig geld naar toe. Maar u hoeft het niet ver te zoeken. U kunt ook een goedlopend bedrijf in uw omgeving bezoeken en kijken hoe het er aan toegaat. Wat doen zij anders? Wat staat er op de kaart? Hoe gaat men met de gasten om?
 
Nog een tip: gebruik de social media. Maak een facebookpagina aan, zo blijft u onder de aandacht van uw fans. Op pinterest doet u inspiratie op en laat u uw menu zien. Ook foursquare biedt mogelijkheden voor de horeca. Een leuke actie stuurt u de wereld in via twitter.
 
Uiteraard mag u ons ook uitvragen. Onze accountmanagers Joran, Rene en Hans zien heel veel succesvolle bedrijven tijdens hun werk. Onze directeur Ad weet alles over trends in binnen- en buitenland. En uw kunt uw vragen over social media terecht bij Felice van onze marketingafdeling. U vindt ons ook allemaal op de horecava, stel gerust uw vragen!
 
 
 
Nieuw! Linzencurry
Vegetarisch én glutenvrij
Linzen hebben de toekomst. Deze gezonde peulvrucht zit barstensvol goede voedingsstoffen. Linzen bevatten veel vezels, zijn rijk aan eiwitten en vitamine B. En lekker! Vooral in onze nieuwe linzencurry: een kruidig gerecht uit de Indiase keuken. Bovendien is dit gerecht ook nog eens glutenvrij en vegetarisch.
Lees verder

Verse boerenkool oogst staat onder druk!
Bij Henri werken we met ingrediënten van het seizoen. Dat is lekkerder, gezonder en duurzamer. Maar helaas hebben we dan ook te maken met de natuur...
Lees verder

WEBSHOP ???????????????? ???????? ???????????????????? ????????????????????
Het wordt koud...
????
Dat wordt volle bak sneeuw- en misschien ook wel ijspret! Daarom hebben we nu deze actie voor je: nu de erwtensoep voor maar ????,???????? in onze webshop. En met de code KOEKENZOPIE krijg je, bij je snert óók nog eens ???????????????????????? ???????????????????????????????????????? ter waarde van 5,- !!
Lees verder

Henri gaat Hybride
Bij Henri zetten we een belangrijke stap naar een duurzamer voedselsysteem met de introductie van onze nieuwe hybride maaltijdcomponenten. Deze innovatieve lijn combineert de rijke smaken van vlees met plantaardige ingrediënten. Met vier heerlijke nieuwe gerechten laten we zien dat verantwoorde voeding hand in hand gaat met culinair koken.
Lees verder

Verse aspergesoep
We hebben dé lekkerste verse aspergesoep nu ook beschikbaar voor de horeca, in grootverpakking! Handig voor take-away en bezorgen, of voor straks op je kaart. Je bestelt hem vanaf nu bij je horecagroothandel!

Lees verder