Menu
Contact met Henri

Nieuws

2013: een jaar om aan te pakken!

We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat creatieve tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
 
Het zal nog steeds geen gemakkelijk jaar worden. Dus er wordt van u (en van ons) veel van uw creativiteit gevraagd. Zoek het niet (meer) in kostenbesparing op inkoopkant. De inkoop van uw ingredienten is meestal niet het grootste deel van uw inkoop. Meestal zijn personeelskosten een veel hogere post. Wilt (of kunt) u daar niet in snijden, kijk dan naar creatieve manieren om gasten te trekken.
 
Waar is die naar op zoek? Naar value for money, dat is het sleutelbegrip. Hij hoeft niet persé veel voor weinig, maar wil goed eten en drinken voor een goede, redelijke prijs.
Succesconcepten vindt u bijvoorbeeld in de Foodinspiration magazines. Maar ga ook eens op pad: maak een trendtour door Amsterdam of Londen. U vliegt daar tegenwoordig voor heel weinig geld naar toe. Maar u hoeft het niet ver te zoeken. U kunt ook een goedlopend bedrijf in uw omgeving bezoeken en kijken hoe het er aan toegaat. Wat doen zij anders? Wat staat er op de kaart? Hoe gaat men met de gasten om?
 
Nog een tip: gebruik de social media. Maak een facebookpagina aan, zo blijft u onder de aandacht van uw fans. Op pinterest doet u inspiratie op en laat u uw menu zien. Ook foursquare biedt mogelijkheden voor de horeca. Een leuke actie stuurt u de wereld in via twitter.
 
Uiteraard mag u ons ook uitvragen. Onze accountmanagers Joran, Rene en Hans zien heel veel succesvolle bedrijven tijdens hun werk. Onze directeur Ad weet alles over trends in binnen- en buitenland. En uw kunt uw vragen over social media terecht bij Felice van onze marketingafdeling. U vindt ons ook allemaal op de horecava, stel gerust uw vragen!
 
 
 
Recall Pompoensoep
Recall Henri (niet-Biologische) pompoensoep met allergeen melk
 
Henri heeft geconstateerd dat een beperkt aantal verpakkingen "Pompoensoep" zijn voorzien van een biologisch label. Dit product is niet biologisch. Op het label is daarnaast het allergeen Melk niet vermeld. Dit voldoet niet aan de (kwaliteits)eisen die Henri stelt, en is tevens een gevaar voor de gezondheid van personen met een melkallergie. Daarom willen wij u vragen de door u bestelde producten te controleren.
Lees verder

Telefoonstoring
Helaas, we hebben een telefoonstoring en zijn dus niet telefonisch bereikbaar. Je kunt ons wel mailen via info@henri.nl of een bericht sturen via facebook.
Lees verder

Download de zomerprijslijst!
Een nieuw seizoen, een nieuwe prijslijst en nieuwe gerechten! Wij hebben er zin in, u ook? Het is nog even wachten op de zon, maar de zomerlijst kunt u meteen hier downloaden. 
 
Lees verder

Download de zomerkaart!
Henri is de kok voor de chef! Met onze convenience producten -standaard op voorraad- brengen we tijd en rendement in de keuken. Nieuwsgierig naar onze producten en het complete assortiment? Download dan snel de prijslijst. Of vraag hem aan, dan ontvang je van ons een handige uitklapbare versie van stevig papier om te bewaren. 
Lees verder

Nieuw! Thema proefpakketten
Om jullie in dit vrijwel beursloze tijdperk toch te kunnen voorzien van inspiratie, hebben we een paar proefpakketten samengesteld.
In het proefpakket zitten verschillende producten van Henri, met receptideeën wat je er mee kunt doen. Wil je een keer iets proberen? Vul dan het contactformulier in, en geef meteen aan hoe je de producten wilt ontvangen.
Lees verder