Nieuws
Enquéte
Henri is op dit moment bezig met het restylen van de website. Wij willen natuurlijk graag weten wat uw wensen zijn. Daarom vragen wij u onderstaande korte vragenlijst in te vullen. We zijn benieuwd naar uw mening en ideeën. Wat zoekt u op onze site? Wat vind u interessant? De resultaten nemen we mee in het ontwerp van de nieuwe site.
Henri is op dit moment bezig met het restylen van de website. Wij willen de website graag zo gebruiksvriendelijk mogelijk maken. Daarom vragen wij u onderstaande korte vragenlijst in te vullen. We zijn benieuwd naar uw mening en ideeën. Wat zoekt u op onze site? Wat vind u interessant? De resultaten nemen we mee in het ontwerp van de nieuwe site.
Sinds eind augustus loopt Anika Pullen, student van de opleiding Marketing en Communicatie op het Koning Willem 1 College in ’s-Hertogenbosch stage bij ons op de afdeling Marketing & Communicatie. Zij heeft de opdracht vanuit school gekregen om tijdens haar stage een marktonderzoek te doen. Daarom is zij hiermee aan de slag gegaan. Benieuwd wat Anika nog meer heeft gedaan tijdens haar stage? Kijk op haar verfrissende blog.
Alvast bedankt voor uw moeite!
De link naar de enquête: www.thesistools.com/web/?id=323191
3-Gänge-Menü-10 Euro
Auf der Basis von Bereit-zum-Verzehr Komponenten, 4 Vorgerichte, 4 Hauptgerichte, 4 Tipps für Desserts. Mit einem durchschnittlichen Einkaufspreis von 3,30€ zzgl. Mwst. Minimaler Aufwand. Verkaufspreis 10€. Eine ideale Kombination von Qualität und Rendite.
In der Küche von Henri passiert so viel, dass wir Ihnen einen Einblick ermöglichen wollen. In Zu Tisch' dürfen wir Ihnen darum mit Freude die Neuigkeiten, interessante Trends und nützliche Küchentipps servieren. Außerdem informieren wir Sie über interessante Kunden und Lieferanten. Die sechste Ausgabe ab sofort erhältlich. Leider ist 'Zu Tisch' nur in Niederländisch erhältlich.
Deze stamppotten zijn dit jaar nog lekkerder. Tegenwoordig zit er namelijk spek van het Livar varken in de stamppotten met spek. Heerlijk, op houtkrullen gerookt spek.
Henri is altijd bezig met product- en receptverbeteringen. Om een product authentieker, of bijvoorbeeld 'clean label' te maken. En zo hebben de bami goreng én de nasi goreng onlangs een grote verbetering ondergaan.