Menu
Contact met Henri

Nieuws

Henri en Alpe d'HuZes 2015

Henri zet zich maar al te graag in voor goede doelen. We doen voor derde keer mee aan de Alpe d'HuZes actie. Onze directeur, Ad van Olphen, is in 2013 voor het eerst de berg op gegaan. Hij kreeg zoveel steun van zijn medewerkers dat er vorig jaar een compleet Henri Team ontstaan is. Daarnaast zorgen we dat alle vrijwilligers en fietsers goed én lekker kunnen eten op de berg. 

 

Net de Tour de France

In 2013 fietste onze directeur Ad van Olphen voor de eerste keer de Alpe d'HuZes op. Ad: "Wat een overweldigende belevenis was het! Een emotionele achtbaan, maar wel een week met een gouden randje. De sfeer, saamhorigheid en vooral de steun van de supporters is onvergetelijk, het voelde alsof je de Tour de France rijdt. Je wordt op handen gedragen en dat heeft me vleugels gegeven!"
 

Uitdaging

Ad vervolgt: "Ik was stuk, helemaal kapot, maar bovenal voldaan en trots op wat ik voor het KWF bereikt heb. Samen met alle donateurs en medewerkers van HenriWant vooral dankzij hun steun heb ik deze steile berg getrotseerd. 

Een enorme uitdaging, waar je letterlijk misselijk van wordt. Maar zij die strijden tegen deze ziekte zijn vele malen misselijker van de chemo, dat is pas een gevecht! Die gedachte motiveerde me steeds weer om door te trappen." Een jaar later zorgde zijn aanstekelijk enthousiasme voor een eigen Henri Team van collega’s, vrienden en familie. 
 
 
Het mes snijdt aan twee kanten
Ook dit jaar doet Henri weer een flinke duit in het zakje. Buiten het feit dat we weer een eigen team hebben, zorgen we, 
ook al weer voor het derde jaar, dat er 4.500 verse warme maaltijden zijn voor deelnemers, vrijwilligers en supporters. En er gaan zeven medewerkers van Henri vrijwillig mee om te helpen de maaltijden ter plekke te bereiden en te verwarmen. De maaltijden worden verkocht door de organisatie en de opbrengst daarvan gaat ook weer naar Alpe d'HuZes. Zo snijdt het mes aan twee kanten.
 

 

Doneer!

Vanuit Team Henri en de Alpenkanjers, waar Team Henri deel van uitmaakt, wordt heel veel gedaan. Zo wordt er een bene'fiets'avond georganiseerd. Hier wordt al flink wat geld opgehaald, maar dit is nog lang niet genoeg. Help kanker te bestrijden en draag uw steentje bij. Steun Team Henri en maak hier uw donatie over!
Doe mee aan de Vega Restaurantweek
Van 9 tot en met 15 maart is het De Vegetarische Restaurantweek! (en Henri is wederom partner!) De week is onderdeel van de Nationale Week Zonder Vlees. Die wordt ondersteund met een grote nationale campagne (denk: op televisie, posters op treinstations, radiospots, aandacht in magazines en kranten). En dus zal heel Nederland een week lang in het teken zal staan van ‘minder vlees’. Een groot podium dus! Een mooie kans om jouw zaak van een andere kant te laten zien. Goed voor je imago én potentiele klanten! Doe je mee?
Lees verder

Kom naar het HorecaEvenTT
 
Kom je volgende week langs op onze stand op het HorecaEvenTT? We nodigen je graag uit! Van maandag tot en met woensdag staan René en Albert voor je klaar met een kleine greep uit ons assortiment om te proeven, en natuurlijk kan je al je vragen bij hen kwijt. Kom je ook? 
Klik door voor een gratis registratiecode!

Inspiratie? KOKVOORDECHEF.NL

 

Kom je niet naar de horecava of wil je vast kijken wat we aan inspiratie bij elkaar verzameld hebben voor jouw menukaart? Klik dan snel door naar kokvoordechef.nl. Boordevol recepten, inspiratie en calculaties.
Lees verder

Uitgekookt gecalculeerd
Henri biedt convenience die tijd terug brengt in je keuken. Convenience van een hoge, constante en culinaire kwaliteit. En Henri brengt niet alleen gemak in je keuken. Dankzij onze uitgekookte prijzen verhoog je je rendement. Een slimme chef zet Henri op de kaart. Bekijk onze voorbeeldcalculaties er zie waar je rendement zit als je met convenience werkt. 


Lees verder

Henri & Pulled Oats
Henri ontwikkelde twee prachtige gerechten voor Foodservice met Pulled Oats®: de nieuwe vleesvervanger op basis van haver. Een saus en maaltijdcomponent, die je zo op je menukaart kunt zetten. Producten die je tijdwinst brengen én rendement. Daarnaast zit je hiermee bovenop de vega trend: de producten maken het je makkelijk een vega(n) optie aan te bieden aan je gasten. 
Lees verder