Menu
Contact met Henri

Nieuws

2013: een jaar om aan te pakken!

We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat creatieve tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
 
Het zal nog steeds geen gemakkelijk jaar worden. Dus er wordt van u (en van ons) veel van uw creativiteit gevraagd. Zoek het niet (meer) in kostenbesparing op inkoopkant. De inkoop van uw ingredienten is meestal niet het grootste deel van uw inkoop. Meestal zijn personeelskosten een veel hogere post. Wilt (of kunt) u daar niet in snijden, kijk dan naar creatieve manieren om gasten te trekken.
 
Waar is die naar op zoek? Naar value for money, dat is het sleutelbegrip. Hij hoeft niet persé veel voor weinig, maar wil goed eten en drinken voor een goede, redelijke prijs.
Succesconcepten vindt u bijvoorbeeld in de Foodinspiration magazines. Maar ga ook eens op pad: maak een trendtour door Amsterdam of Londen. U vliegt daar tegenwoordig voor heel weinig geld naar toe. Maar u hoeft het niet ver te zoeken. U kunt ook een goedlopend bedrijf in uw omgeving bezoeken en kijken hoe het er aan toegaat. Wat doen zij anders? Wat staat er op de kaart? Hoe gaat men met de gasten om?
 
Nog een tip: gebruik de social media. Maak een facebookpagina aan, zo blijft u onder de aandacht van uw fans. Op pinterest doet u inspiratie op en laat u uw menu zien. Ook foursquare biedt mogelijkheden voor de horeca. Een leuke actie stuurt u de wereld in via twitter.
 
Uiteraard mag u ons ook uitvragen. Onze accountmanagers Joran, Rene en Hans zien heel veel succesvolle bedrijven tijdens hun werk. Onze directeur Ad weet alles over trends in binnen- en buitenland. En uw kunt uw vragen over social media terecht bij Felice van onze marketingafdeling. U vindt ons ook allemaal op de horecava, stel gerust uw vragen!
 
 
 
Plantbased: zet het op de kaart!
Met de producten van Henri is het heel eenvoudig om lekkere plantbased gerechten op de kaart te zetten. Zo verrast u de gast steeds weer opnieuw met een ruime keuze aan vegetarische opties.
Lees verder

'NIEUW' Super Soep
Niet vullen maar (op)voeden! Met ons nieuwe concept 'Super Soep' dragen wij niet alleen bij aan jouw gezondheid, maar ook aan de gezondheid van kinderen. Van iedere verkochte kilogram soep dragen wij € 0,10 bij aan initiatieven die gezond eten mogelijk maken voor kinderen. Samen met ‘Stichting La Kantina’ willen we een gezonde generatie creëren!


Lees verder

Een gezonde sportomgeving met lekker eten!
Henri is de helpende hand in de keuken, dus ook in de keuken van de sportclub! Met onze maaltijdcomponenten kun je gemakkelijk voedzaam en lekker eten serveren.








Lees verder

Winterassortiment
Bij Henri volgen we de seizoenen. We zijn als een KOK zo blij dat er weer verse boerenkool van het land komt.
Dat betekent tijd voor een nieuwe menukaart.
Vanaf 2 oktober gaat de nieuwe winterkaart in.

Zorg dat je weer helemaal up-to-date bent en download hier de nieuwe assortimentslijst.
Lees verder

Loaded fries recepten
Dé trend van nu: friet (of patat) toppings of te wel 'Loaded Fries'. Wij hebben al jaren ideale producten voor loaded fries in huis. We hebben een aantal recepten voor je uitgewerkt. Waaronder dit Frietje Sint Speciaal; helemaal van dit seizoen, met pepernoten én hazenpeper.
Lees verder