Menu
Contact met Henri

Nieuws

2013: een jaar om aan te pakken!

We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat creatieve tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
 
Het zal nog steeds geen gemakkelijk jaar worden. Dus er wordt van u (en van ons) veel van uw creativiteit gevraagd. Zoek het niet (meer) in kostenbesparing op inkoopkant. De inkoop van uw ingredienten is meestal niet het grootste deel van uw inkoop. Meestal zijn personeelskosten een veel hogere post. Wilt (of kunt) u daar niet in snijden, kijk dan naar creatieve manieren om gasten te trekken.
 
Waar is die naar op zoek? Naar value for money, dat is het sleutelbegrip. Hij hoeft niet persé veel voor weinig, maar wil goed eten en drinken voor een goede, redelijke prijs.
Succesconcepten vindt u bijvoorbeeld in de Foodinspiration magazines. Maar ga ook eens op pad: maak een trendtour door Amsterdam of Londen. U vliegt daar tegenwoordig voor heel weinig geld naar toe. Maar u hoeft het niet ver te zoeken. U kunt ook een goedlopend bedrijf in uw omgeving bezoeken en kijken hoe het er aan toegaat. Wat doen zij anders? Wat staat er op de kaart? Hoe gaat men met de gasten om?
 
Nog een tip: gebruik de social media. Maak een facebookpagina aan, zo blijft u onder de aandacht van uw fans. Op pinterest doet u inspiratie op en laat u uw menu zien. Ook foursquare biedt mogelijkheden voor de horeca. Een leuke actie stuurt u de wereld in via twitter.
 
Uiteraard mag u ons ook uitvragen. Onze accountmanagers Joran, Rene en Hans zien heel veel succesvolle bedrijven tijdens hun werk. Onze directeur Ad weet alles over trends in binnen- en buitenland. En uw kunt uw vragen over social media terecht bij Felice van onze marketingafdeling. U vindt ons ook allemaal op de horecava, stel gerust uw vragen!
 
 
 
Foto's van Dhr. van Olphen
We hebben een collage gemaakt van foto's Van Harrie van Olphen. 
Bekijk de collage

NIEUWS! Fred&Ed kindermaaltijden
Samen met Fred & Ed introduceren we 3 kindermaaltijden die leuk, lekker & gezond zijn. 
Lees verder

Nieuw: Dressings
Henri brengt 8 nieuwe dressings op de markt. Perfect om in een handomdraai een snelle, gezonde salade te presenteren. Dressings dus met natuurlijke ingrediënten, en geen aroma’s of andere onnatuurlijke toevoegingen. Alsof je hem zelf gemaakt hebt… maar dan zonder de tijd die het je kost. Verpakt in een handige 900g hersluitbare knijpfles.
Lees verder

Plant-based: Soepen
Een groot deel van onze soepen is plant-based. We maken deze soepen op basis van verse groenten. De soepen zijn allemaal 100% natuurlijk en bevatten geen toegevoegde suikers. Ook houden we rekening met het zoutgehalte. Zo is een plant-based soep een lekker én verantwoord tussendoortje voor (school- of bedrijfs)catering of op de menukaart, en ook nog kant-en-klaar geserveerd, zodat het je minimaal tijd achter de kachel kost.
Lees verder

Plant-based: Veggie Curry's
Wauw! Henri introduceert drie vegetarische top curry's. De curry's hebben een eigen kruiding en specifieke groenten. Twee van de drie zijn voorzien van peulvruchten, vol proteïne. Zet ze op de kaart als verrassende vegetarische optie, gebruik ze als groentecomponent óf maak er spannende broodjes mee. Of check ons idee: veggie bowls. Dé trend van nu!
Lees verder