Menu
Contact met Henri

Nieuws

2013: een jaar om aan te pakken!

We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat creatieve tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
 
Het zal nog steeds geen gemakkelijk jaar worden. Dus er wordt van u (en van ons) veel van uw creativiteit gevraagd. Zoek het niet (meer) in kostenbesparing op inkoopkant. De inkoop van uw ingredienten is meestal niet het grootste deel van uw inkoop. Meestal zijn personeelskosten een veel hogere post. Wilt (of kunt) u daar niet in snijden, kijk dan naar creatieve manieren om gasten te trekken.
 
Waar is die naar op zoek? Naar value for money, dat is het sleutelbegrip. Hij hoeft niet persé veel voor weinig, maar wil goed eten en drinken voor een goede, redelijke prijs.
Succesconcepten vindt u bijvoorbeeld in de Foodinspiration magazines. Maar ga ook eens op pad: maak een trendtour door Amsterdam of Londen. U vliegt daar tegenwoordig voor heel weinig geld naar toe. Maar u hoeft het niet ver te zoeken. U kunt ook een goedlopend bedrijf in uw omgeving bezoeken en kijken hoe het er aan toegaat. Wat doen zij anders? Wat staat er op de kaart? Hoe gaat men met de gasten om?
 
Nog een tip: gebruik de social media. Maak een facebookpagina aan, zo blijft u onder de aandacht van uw fans. Op pinterest doet u inspiratie op en laat u uw menu zien. Ook foursquare biedt mogelijkheden voor de horeca. Een leuke actie stuurt u de wereld in via twitter.
 
Uiteraard mag u ons ook uitvragen. Onze accountmanagers Joran, Rene en Hans zien heel veel succesvolle bedrijven tijdens hun werk. Onze directeur Ad weet alles over trends in binnen- en buitenland. En uw kunt uw vragen over social media terecht bij Felice van onze marketingafdeling. U vindt ons ook allemaal op de horecava, stel gerust uw vragen!
 
 
 
Vacatures
We hebben volop vacatures! Check ze hier!
Lees verder

De Reis naar de Geluksfabriek
Onze reis naar zelfsturendheid in beeld. Bij een reis gaat het niet alleen om het einddoel, maar vooral ook om de weg er naar toe, die we met z'n allen begaan zijn. Kijk je met ons mee?
Lees verder

Horecava gemist?
Van 9 tot en met 12 januari stonden we op de Horecava. We introduceerden er de oesterzwamsoep, waarop we heel veel goede reacties hebben ontvangen. Niet geweest maar toch een kijkje nemen?
Lees verder

STOOF
Henri bracht een nieuw concept op de Horecava: stoof. Stoere, voedzame stoverijen. Samen delen: sharing is caring. Genieten van slow food. Langzaam gegaard in onze keuken, zodat u meer tijd overhoudt in uw eigen keuken.
Lees verder

Horecava introductie: Oesterzwamsoep
Henri introduceert op de HORECAVA: oesterzwamsoep. Gemaakt van GRO oesterzwammen, duurzaam gekweekt op koffiedik. Van de voetjes, die anders weggegooid worden, maakt Henri een concentraat. Dit geeft een natuurlijke smaakboost. Kom proeven! En help Henri het recept te perfectioneren. Je vind HENRI in de nieuwe foodhal, hal 7, stand 459.
Kom naar de Horecava of bel voor een monster