Menu
Contact met Henri

Nieuws

2013: een jaar om aan te pakken!

We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat creatieve tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
 
Het zal nog steeds geen gemakkelijk jaar worden. Dus er wordt van u (en van ons) veel van uw creativiteit gevraagd. Zoek het niet (meer) in kostenbesparing op inkoopkant. De inkoop van uw ingredienten is meestal niet het grootste deel van uw inkoop. Meestal zijn personeelskosten een veel hogere post. Wilt (of kunt) u daar niet in snijden, kijk dan naar creatieve manieren om gasten te trekken.
 
Waar is die naar op zoek? Naar value for money, dat is het sleutelbegrip. Hij hoeft niet persé veel voor weinig, maar wil goed eten en drinken voor een goede, redelijke prijs.
Succesconcepten vindt u bijvoorbeeld in de Foodinspiration magazines. Maar ga ook eens op pad: maak een trendtour door Amsterdam of Londen. U vliegt daar tegenwoordig voor heel weinig geld naar toe. Maar u hoeft het niet ver te zoeken. U kunt ook een goedlopend bedrijf in uw omgeving bezoeken en kijken hoe het er aan toegaat. Wat doen zij anders? Wat staat er op de kaart? Hoe gaat men met de gasten om?
 
Nog een tip: gebruik de social media. Maak een facebookpagina aan, zo blijft u onder de aandacht van uw fans. Op pinterest doet u inspiratie op en laat u uw menu zien. Ook foursquare biedt mogelijkheden voor de horeca. Een leuke actie stuurt u de wereld in via twitter.
 
Uiteraard mag u ons ook uitvragen. Onze accountmanagers Joran, Rene en Hans zien heel veel succesvolle bedrijven tijdens hun werk. Onze directeur Ad weet alles over trends in binnen- en buitenland. En uw kunt uw vragen over social media terecht bij Felice van onze marketingafdeling. U vindt ons ook allemaal op de horecava, stel gerust uw vragen!
 
 
 
Fingerfood Recepten
Op de horecava serveerden we iets anders dan anders: een proeverij van fingerlicking fingerfood. Smakelijke kleine gerechtjes: u kunt ze serveren als party- of borrelhapje, als amuse of samen als sharingmenu. 
Lees verder voor de (gemakkelijke) recepten!

Nieuw! Sugo Melanzane
Nieuw - de sugo melanzane: een nieuwe, pure pastasaus! Vegetarisch en rijk gevuld met maar liefst 92% groenten: tomaten, ui en artisjok. En natuurlijk gestoofde aubergine: melanzane in het Italiaans. Gecombineerd met pasta serveert u gemakkelijk een verantwoord lekkere maaltijd. Ook lekker bij een vleesgerecht of bij een basis risotto. De sugo melanzane is super veelzijdig!
Lees verder

Nu: Wildseizoen
Het wildseizoen is al weer een tijdje geleden geopend. Heeft u een speciale wildkaart? Of zet u wildgerechten op uw Kerstmenu? Het is altijd een geslaagde actie met onze drie culinaire wildgerechten. 
Lees verder

Nieuw! Risotto Milanese
Een klassieker uit de Italiaanse keuken. Een mooie basis risotto met witte wijn, roomboter, kaas en saffraan. Een prachtig gerecht naast een mooi gestoofde ossobuco, maar ook te gebruiken als basis voor creativiteit.
Lees verder

KoKreatie: 't Zusje Restaurants
Voor een aantal grote klanten maken wij -in kokreatie- speciale gerechten. De receptuur ontwikkelen we dan samen met de klant, die bestelt per charge. Eén van deze klanten waar we mee samenwerken is 't Zusje restaurants: een succesformule uit het Zuiden die geheid heel Nederland gaat veroveren.
Neem een kijkje in de keuken van 't Zusje