Menu
Contact met Henri

Nieuws

2013: een jaar om aan te pakken!

We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat creatieve tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
 
Het zal nog steeds geen gemakkelijk jaar worden. Dus er wordt van u (en van ons) veel van uw creativiteit gevraagd. Zoek het niet (meer) in kostenbesparing op inkoopkant. De inkoop van uw ingredienten is meestal niet het grootste deel van uw inkoop. Meestal zijn personeelskosten een veel hogere post. Wilt (of kunt) u daar niet in snijden, kijk dan naar creatieve manieren om gasten te trekken.
 
Waar is die naar op zoek? Naar value for money, dat is het sleutelbegrip. Hij hoeft niet persé veel voor weinig, maar wil goed eten en drinken voor een goede, redelijke prijs.
Succesconcepten vindt u bijvoorbeeld in de Foodinspiration magazines. Maar ga ook eens op pad: maak een trendtour door Amsterdam of Londen. U vliegt daar tegenwoordig voor heel weinig geld naar toe. Maar u hoeft het niet ver te zoeken. U kunt ook een goedlopend bedrijf in uw omgeving bezoeken en kijken hoe het er aan toegaat. Wat doen zij anders? Wat staat er op de kaart? Hoe gaat men met de gasten om?
 
Nog een tip: gebruik de social media. Maak een facebookpagina aan, zo blijft u onder de aandacht van uw fans. Op pinterest doet u inspiratie op en laat u uw menu zien. Ook foursquare biedt mogelijkheden voor de horeca. Een leuke actie stuurt u de wereld in via twitter.
 
Uiteraard mag u ons ook uitvragen. Onze accountmanagers Joran, Rene en Hans zien heel veel succesvolle bedrijven tijdens hun werk. Onze directeur Ad weet alles over trends in binnen- en buitenland. En uw kunt uw vragen over social media terecht bij Felice van onze marketingafdeling. U vindt ons ook allemaal op de horecava, stel gerust uw vragen!
 
 
 
Sneak Preview!
Op onze afdeling productontwikkeling vind je een fooddesigner, een voedingsmiddelentechnoloog en een kok met een schat aan culinaire kennis. Samen maken zij de mooiste gerechten. Voor onze nieuwe kaart (per 1-10) hebben we ze weer mooie, nieuwe gerechten voor u inpetto. Eéntje daarvan willen we vast verklappen... De Pulled Beef!! 
Lees verder

Nóg meer duurzaam vlees
Een groot aantal gerechten is onlangs verbeterd. Dit omdat we met nóg duurzamer willen koken. Zo maken we de bolognesesaus – ons grootste product - voortaan met 1* Beter Leven vlees. Dus naast de saus zelf, zijn nu ook onze macaroni en spaghetti bolognese helemaal top. 
 
Lees verder

Nieuw recept!
De Thaise kokossoep met kip hebben we al een tijdje in ons assortiment. Toch vonden we dat hij nog beter kon. Daarom hebben we het recept aangepast. Het resultaat is een nóg lekkerdere, zomerse soep, die smaakt naar vakantie!
Lees verder

Klant in beeld: ECT
Bij Johan Zweeren, werkzaam bij ECT, schijnt de zon altijd in de keuken. We worden er gastvrij en warm onthaald. Johan is keukencoach voor 'Onze Keuken' van Albron. Hij werkt al zo'n 15 jaar met Henri in zijn keuken. Hij is fan!
Lees verder

Nóg makkelijker zoeken!
Onze assortimentspagina is aangepast. U kunt nu nog makkelijk naar de gethematiseerde keukens klikken, én er is een betere zoekfunctie met filter bijgekomen. Neem snel een kijkje!
 
Lees verder