Nieuws
2013: een jaar om aan te pakken!
We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat creatieve tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
Het zal nog steeds geen gemakkelijk jaar worden. Dus er wordt van u (en van ons) veel van uw creativiteit gevraagd. Zoek het niet (meer) in kostenbesparing op inkoopkant. De inkoop van uw ingredienten is meestal niet het grootste deel van uw inkoop. Meestal zijn personeelskosten een veel hogere post. Wilt (of kunt) u daar niet in snijden, kijk dan naar creatieve manieren om gasten te trekken.
Waar is die naar op zoek? Naar value for money, dat is het sleutelbegrip. Hij hoeft niet persé veel voor weinig, maar wil goed eten en drinken voor een goede, redelijke prijs.
Succesconcepten vindt u bijvoorbeeld in de Foodinspiration magazines. Maar ga ook eens op pad: maak een trendtour door Amsterdam of Londen. U vliegt daar tegenwoordig voor heel weinig geld naar toe. Maar u hoeft het niet ver te zoeken. U kunt ook een goedlopend bedrijf in uw omgeving bezoeken en kijken hoe het er aan toegaat. Wat doen zij anders? Wat staat er op de kaart? Hoe gaat men met de gasten om?
Nog een tip: gebruik de social media. Maak een facebookpagina aan, zo blijft u onder de aandacht van uw fans. Op pinterest doet u inspiratie op en laat u uw menu zien. Ook foursquare biedt mogelijkheden voor de horeca. Een leuke actie stuurt u de wereld in via twitter.
Uiteraard mag u ons ook uitvragen. Onze accountmanagers Joran, Rene en Hans zien heel veel succesvolle bedrijven tijdens hun werk. Onze directeur Ad weet alles over trends in binnen- en buitenland. En uw kunt uw vragen over social media terecht bij Felice van onze marketingafdeling. U vindt ons ook allemaal op de horecava, stel gerust uw vragen!
Henri in sterrenstijl deel 1: Kalfsragout Eco Fields
Convenience en culinary art. Een tegenstelling? Zeker niet. We vroegen de Italiaanse sterrenchef Gianfranco Chiarini zich eens uit te leven met onze koelverse soepen, sauzen en maaltijdcomponenten. Een feest voor hem: “I love to work with these lovely fresh, pure food by Henri. I think Henri has the best convenience in Europe.”
Enquéte
Henri is op dit moment bezig met het restylen van de website. Wij willen natuurlijk graag weten wat uw wensen zijn. Daarom vragen wij u onderstaande korte vragenlijst in te vullen. We zijn benieuwd naar uw mening en ideeën. Wat zoekt u op onze site? Wat vind u interessant? De resultaten nemen we mee in het ontwerp van de nieuwe site.
Aspergesoep met Brabantse asperges!
Speciaal voor uw gasten hebben we onze uiterste best gedaan. We hebben namelijk nú al onze culinaire aspergesoep, met verse, Brabantse asperges. Zodat u deze -traditiegetrouw- met Pasen al op de kaart kunt zetten.
Kalfsragout met Eco Fields biologisch kalfsvlees
Henri is altijd bezig met product- en receptverbeteringen. Om een product authentieker, diervriendelijker, of bijvoorbeeld 'clean label' te maken. Nog beter: alles tegelijkertijd! En zo heeft onze kalfsragout onlangs een grote verbetering ondergaan. Hij wordt nu namelijk gemaakt van drie sterren Beter Leven Eco Fields kalfsvlees.
Deli XL Pastasausactie!
Heerlijke, pure Italiaanse pastasauzen. Stuk voor stuk rijk gevulde toppers. Wat denkt u van een romige carbonarasaus of paddenstoelensaus, boordevol verse champignons en paddestoelen? Of probeer de quattro formaggi eens, met Gouda, Danish blue, mascarpone en grana padano. Met deze culinaire topsauzen kunt u alle kanten op!