Menu
Contact met Henri

Nieuws

2013: een jaar om aan te pakken!

We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat creatieve tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
 
Het zal nog steeds geen gemakkelijk jaar worden. Dus er wordt van u (en van ons) veel van uw creativiteit gevraagd. Zoek het niet (meer) in kostenbesparing op inkoopkant. De inkoop van uw ingredienten is meestal niet het grootste deel van uw inkoop. Meestal zijn personeelskosten een veel hogere post. Wilt (of kunt) u daar niet in snijden, kijk dan naar creatieve manieren om gasten te trekken.
 
Waar is die naar op zoek? Naar value for money, dat is het sleutelbegrip. Hij hoeft niet persé veel voor weinig, maar wil goed eten en drinken voor een goede, redelijke prijs.
Succesconcepten vindt u bijvoorbeeld in de Foodinspiration magazines. Maar ga ook eens op pad: maak een trendtour door Amsterdam of Londen. U vliegt daar tegenwoordig voor heel weinig geld naar toe. Maar u hoeft het niet ver te zoeken. U kunt ook een goedlopend bedrijf in uw omgeving bezoeken en kijken hoe het er aan toegaat. Wat doen zij anders? Wat staat er op de kaart? Hoe gaat men met de gasten om?
 
Nog een tip: gebruik de social media. Maak een facebookpagina aan, zo blijft u onder de aandacht van uw fans. Op pinterest doet u inspiratie op en laat u uw menu zien. Ook foursquare biedt mogelijkheden voor de horeca. Een leuke actie stuurt u de wereld in via twitter.
 
Uiteraard mag u ons ook uitvragen. Onze accountmanagers Joran, Rene en Hans zien heel veel succesvolle bedrijven tijdens hun werk. Onze directeur Ad weet alles over trends in binnen- en buitenland. En uw kunt uw vragen over social media terecht bij Felice van onze marketingafdeling. U vindt ons ook allemaal op de horecava, stel gerust uw vragen!
 
 
 
Henri bij Best Managed Companies van 2011

Wij zijn zo trots als een pauw! Henri mag zich namelijk tot de best geleide organisaties binnen het Nederlandse midden- en grootbedrijf rekenen. Dit is de uitkomst van het Best Managed Companies programma dat Deloitte in samenwerking met de KvK, VNO-NCW, TiasNimbas en Management Team organiseert.

Lees verder

Henri aspergesoep bij Delifrance

Een leuk bericht van onze klant Delifrance. Vanaf nu kunt u bij alle Delifrance lunchrooms genieten van een geweldig aanbod. Een complete lunch gebaseerd op een klassieker; 'asperges flamande'.

Lees verder

Seizoensproduct: verse aspergesoep

Voor de aspergesoep gebruikt Henri uitsluitend verse asperges van Nederlandse bodem. Bij voorkeur uit Brabant. Van april tot half juni zijn ze op z’n lekkerst. Vandaar dat de aspergesoep een echt seizoensproduct is.

Lees verder

Benissimo! Zonnige Italiaanse pastasauzen
Heerlijke, pure Italiaanse pastasauzen. Stuk voor stuk rijk gevulde toppers. Wat denkt u van een authentieke crema carbonara of crema di salmone, met gerookte zalm? Of probeer de crema di funghi eens, boordevol paddenstoelen. Met deze culinaire nieuwe sauzen kunt u alle kanten op!
Lees verder

Fricassée van Kemper maïskip
Een klassiek gerecht waar we met recht trots op zijn. Een romige fricassée van langzaam gegaarde vrije uitloop maïs-scharrelkip van Herman Kemper. Met champignons en shii-take van de Drunense duinboeren.
Lees verder