Menu
Contact met Henri

Nieuws

2013: een jaar om aan te pakken!

We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat creatieve tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
 
Het zal nog steeds geen gemakkelijk jaar worden. Dus er wordt van u (en van ons) veel van uw creativiteit gevraagd. Zoek het niet (meer) in kostenbesparing op inkoopkant. De inkoop van uw ingredienten is meestal niet het grootste deel van uw inkoop. Meestal zijn personeelskosten een veel hogere post. Wilt (of kunt) u daar niet in snijden, kijk dan naar creatieve manieren om gasten te trekken.
 
Waar is die naar op zoek? Naar value for money, dat is het sleutelbegrip. Hij hoeft niet persé veel voor weinig, maar wil goed eten en drinken voor een goede, redelijke prijs.
Succesconcepten vindt u bijvoorbeeld in de Foodinspiration magazines. Maar ga ook eens op pad: maak een trendtour door Amsterdam of Londen. U vliegt daar tegenwoordig voor heel weinig geld naar toe. Maar u hoeft het niet ver te zoeken. U kunt ook een goedlopend bedrijf in uw omgeving bezoeken en kijken hoe het er aan toegaat. Wat doen zij anders? Wat staat er op de kaart? Hoe gaat men met de gasten om?
 
Nog een tip: gebruik de social media. Maak een facebookpagina aan, zo blijft u onder de aandacht van uw fans. Op pinterest doet u inspiratie op en laat u uw menu zien. Ook foursquare biedt mogelijkheden voor de horeca. Een leuke actie stuurt u de wereld in via twitter.
 
Uiteraard mag u ons ook uitvragen. Onze accountmanagers Joran, Rene en Hans zien heel veel succesvolle bedrijven tijdens hun werk. Onze directeur Ad weet alles over trends in binnen- en buitenland. En uw kunt uw vragen over social media terecht bij Felice van onze marketingafdeling. U vindt ons ook allemaal op de horecava, stel gerust uw vragen!
 
 
 
Download nu de nieuwe prijslijst!

Inmiddels is Henri weer volop bezig met de voorbereiding van het winterseizoen. Wilt u weten wat wij op vanaf 1 oktober allemaal op onze wintermenukaart hebben staan? Download hier de nieuwe prijslijst of vraag hem aan.

Lees verder

De soep van Henri op Schiphol

Onze eerste echte Henri soepenbar is geopend! Hij is te vinden op Schiphol. Samen met HMShost, cateraar van Schiphol, ontwikkelden we deze prachtige soepenbar. Elke dag kunt u er genieten van drie verse soepen.

Lees verder

Volg ons op Twitter!
Henri volgt de trends op de voet. En wat we tegenkomen, delen we graag met u! Daarom heeft Henri nu ook een Twitteraccount: @HenriBV. Als u zich deze week aanmeldt, maakt u kans op het (streek)kookboek 'Raapsteeltje' van Simone Kroon. We verloten het boek onder de nieuwe followers van deze week!
Lees verder

30.000 euro voor Kika

Wat doe je als in je omgeving een klein meisje van 2 jaar de diagnose leukemie krijgt? Het is moeilijk voor te stellen, maar voor onze collega/directeur Marc van Olphen is dit werkelijkheid geworden. Zijn dochtertje heeft leukemie. Wij wilden haar en haar familie met een aantal collega’s (en familieleden en vrienden van Marc) symbolisch steunen en kracht geven op deze weg.

Lees verder

Henri loopt de Vestingloop voor Pip en Kika

Wat doe je als in je omgeving een klein meisje van 2 jaar de diagnose leukemie krijgt? Het is moeilijk voor te stellen, maar voor onze collega/directeur Marc van Olphen is dit werkelijkheid geworden. Zijn dochtertje Pip heeft leukemie. Wij willen haar en haar familie met een aantal collega’s (en familieleden en vrienden van Marc) symbolisch steunen en kracht geven op deze weg.

Lees verder