Menu
Contact met Henri

Nieuws

2013: een jaar om aan te pakken!

We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat creatieve tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
 
Het zal nog steeds geen gemakkelijk jaar worden. Dus er wordt van u (en van ons) veel van uw creativiteit gevraagd. Zoek het niet (meer) in kostenbesparing op inkoopkant. De inkoop van uw ingredienten is meestal niet het grootste deel van uw inkoop. Meestal zijn personeelskosten een veel hogere post. Wilt (of kunt) u daar niet in snijden, kijk dan naar creatieve manieren om gasten te trekken.
 
Waar is die naar op zoek? Naar value for money, dat is het sleutelbegrip. Hij hoeft niet persé veel voor weinig, maar wil goed eten en drinken voor een goede, redelijke prijs.
Succesconcepten vindt u bijvoorbeeld in de Foodinspiration magazines. Maar ga ook eens op pad: maak een trendtour door Amsterdam of Londen. U vliegt daar tegenwoordig voor heel weinig geld naar toe. Maar u hoeft het niet ver te zoeken. U kunt ook een goedlopend bedrijf in uw omgeving bezoeken en kijken hoe het er aan toegaat. Wat doen zij anders? Wat staat er op de kaart? Hoe gaat men met de gasten om?
 
Nog een tip: gebruik de social media. Maak een facebookpagina aan, zo blijft u onder de aandacht van uw fans. Op pinterest doet u inspiratie op en laat u uw menu zien. Ook foursquare biedt mogelijkheden voor de horeca. Een leuke actie stuurt u de wereld in via twitter.
 
Uiteraard mag u ons ook uitvragen. Onze accountmanagers Joran, Rene en Hans zien heel veel succesvolle bedrijven tijdens hun werk. Onze directeur Ad weet alles over trends in binnen- en buitenland. En uw kunt uw vragen over social media terecht bij Felice van onze marketingafdeling. U vindt ons ook allemaal op de horecava, stel gerust uw vragen!
 
 
 
Nieuwe Verpakking!

U ziet in één oogopslag wat de voedingswaarden zijn, en of het gerecht vegetarisch of glutenvrij is. En vrolijke, frisse kleuren en afbeeldingen. Voortaan ziet u gemakkelijk hoe u uw Henri gerecht verwarmt - het staat op het etiket. Henri heeft namelijk een nieuwe verpakking!

 

 

Lees verder

Nieuw: Zuid-Afrikaanse bobotie!
We kunnen niet allemaal naar Zuid-Afrika om ons elftal aan te moedigen. Maar een beetje in Zuid-Afrikaanse sferen komen, kan natuurlijk wel. Henri helpt daarbij met Bobotie, een traditioneel Zuid-Afrikaans gerecht. Met o.a. rundergehakt, sperziebonen, pompoen, kerrie en citroenblad. Serveer bijv. Pita Bobotie, voor maar €1,70 inkoop per portie!
Lees verder

Nieuw: Paella en Chili con carne in 900 grams verpakking
Onze bekende - en alom geliefde - paella en chili con carne zijn er nu ook in een gemakkelijke 900 grams verpakking. Ideaal voor gebruik in de zorg of om snel te kunnen schakelen in de horeca. Omdat de verpakkingen klein zijn, regenereert u ze in een oogwenk en serveert u binnen mum van tijd een overheerlijk gerecht.
Lees verder

Verse aspergesoep!

Vers van het land: Hollandse asperges! Henri maakt daar traditiegetrouw een heerlijk romige aspergesoep van.  

Onder recepten ziet u hoe u in drie stappen een prachtige aspergeproeverij maakt, met een inkoopprijs van maar € 1,45.

Hoe wordt de aspergesoep gemaakt? Neem een kijkje in onze keuken!

Lees verder

Brabantse aardappelsoep - nu met Livar spek

In de Brabantse aardappelsoep is de ‘gewone’ spek vervangen door het smakelijke, op houtkrullen gerookt Livar spek. Het vlees is rijper en doorregen met vet. Vet is de smaakdrager van vlees en geeft het Livarvlees een sterke, aangename en natuurlijke smaak.

Lees verder