Nieuws
2013: een jaar om aan te pakken!
We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat creatieve tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
Het zal nog steeds geen gemakkelijk jaar worden. Dus er wordt van u (en van ons) veel van uw creativiteit gevraagd. Zoek het niet (meer) in kostenbesparing op inkoopkant. De inkoop van uw ingredienten is meestal niet het grootste deel van uw inkoop. Meestal zijn personeelskosten een veel hogere post. Wilt (of kunt) u daar niet in snijden, kijk dan naar creatieve manieren om gasten te trekken.
Waar is die naar op zoek? Naar value for money, dat is het sleutelbegrip. Hij hoeft niet persé veel voor weinig, maar wil goed eten en drinken voor een goede, redelijke prijs.
Succesconcepten vindt u bijvoorbeeld in de Foodinspiration magazines. Maar ga ook eens op pad: maak een trendtour door Amsterdam of Londen. U vliegt daar tegenwoordig voor heel weinig geld naar toe. Maar u hoeft het niet ver te zoeken. U kunt ook een goedlopend bedrijf in uw omgeving bezoeken en kijken hoe het er aan toegaat. Wat doen zij anders? Wat staat er op de kaart? Hoe gaat men met de gasten om?
Nog een tip: gebruik de social media. Maak een facebookpagina aan, zo blijft u onder de aandacht van uw fans. Op pinterest doet u inspiratie op en laat u uw menu zien. Ook foursquare biedt mogelijkheden voor de horeca. Een leuke actie stuurt u de wereld in via twitter.
Uiteraard mag u ons ook uitvragen. Onze accountmanagers Joran, Rene en Hans zien heel veel succesvolle bedrijven tijdens hun werk. Onze directeur Ad weet alles over trends in binnen- en buitenland. En uw kunt uw vragen over social media terecht bij Felice van onze marketingafdeling. U vindt ons ook allemaal op de horecava, stel gerust uw vragen!
Henri's Terugkooktheater op de Horecava
Wie op de Foodinspiration Day in het Evoluon was, heeft er al kennis mee gemaakt: Henri's Terugkooktheater. Een aantal mensen kregen hun persoonlijke gerecht op het podium, anderen in het terugkookatelier. Als u wilt ontdekken wat úw persoonlijke gerecht is, krijgt u nu ook de kans: in januari reist het Terugkooktheater naar De Horecava!
3 gangen menu - 10 euro
Een nieuw 10 Euro Menu: op basis van kant-en-klare componenten, 4 voorgerechten,
4 hoofdgerechten, 4 tips voor nagerechten. Dit keer met wintergerechten - en alle Henri producten zijn ook nog eens helemaal clean label. En dat met een gemiddelde inkoopprijs van € 3,30 exclusief BTW - en minimale inspanning. Verkoopprijs € 10,-.
4 hoofdgerechten, 4 tips voor nagerechten. Dit keer met wintergerechten - en alle Henri producten zijn ook nog eens helemaal clean label. En dat met een gemiddelde inkoopprijs van € 3,30 exclusief BTW - en minimale inspanning. Verkoopprijs € 10,-.
Proef!
Misschien heeft u het al gehoord: Henri heeft tegenwoordig stamppotten met Livar spek! Én heerlijke authentieke gehaktballetjes met een smakelijke jus. Samen een prachtig koppel. En nu gratis te proeven!
Drei neue Produkte
Drei köstliche Neuheiten. Drei würdige Repräsentanten ihrer jeweiligen Küche.
Aus der asiatischen Küche das Foe Yong Hai. Aus der klassischen Küche das Huhn Stroganoff. Und aus den Niederlanden das traditionelle Hackbällchen.
Aus der asiatischen Küche das Foe Yong Hai. Aus der klassischen Küche das Huhn Stroganoff. Und aus den Niederlanden das traditionelle Hackbällchen.
Nieuwe producten!
Drie heerlijke nieuwe aanwinsten. Alle drie hoekstenen van hun keukens; voor de Oosterse keuken de foe yong hai. Voor de Franse keuken kip stroganoff en voor onze eigen keuken de Oer-Hollandse gehaktbal.