Menu
Contact met Henri

Nieuws

2013: een jaar om aan te pakken!

We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat creatieve tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
 
Het zal nog steeds geen gemakkelijk jaar worden. Dus er wordt van u (en van ons) veel van uw creativiteit gevraagd. Zoek het niet (meer) in kostenbesparing op inkoopkant. De inkoop van uw ingredienten is meestal niet het grootste deel van uw inkoop. Meestal zijn personeelskosten een veel hogere post. Wilt (of kunt) u daar niet in snijden, kijk dan naar creatieve manieren om gasten te trekken.
 
Waar is die naar op zoek? Naar value for money, dat is het sleutelbegrip. Hij hoeft niet persé veel voor weinig, maar wil goed eten en drinken voor een goede, redelijke prijs.
Succesconcepten vindt u bijvoorbeeld in de Foodinspiration magazines. Maar ga ook eens op pad: maak een trendtour door Amsterdam of Londen. U vliegt daar tegenwoordig voor heel weinig geld naar toe. Maar u hoeft het niet ver te zoeken. U kunt ook een goedlopend bedrijf in uw omgeving bezoeken en kijken hoe het er aan toegaat. Wat doen zij anders? Wat staat er op de kaart? Hoe gaat men met de gasten om?
 
Nog een tip: gebruik de social media. Maak een facebookpagina aan, zo blijft u onder de aandacht van uw fans. Op pinterest doet u inspiratie op en laat u uw menu zien. Ook foursquare biedt mogelijkheden voor de horeca. Een leuke actie stuurt u de wereld in via twitter.
 
Uiteraard mag u ons ook uitvragen. Onze accountmanagers Joran, Rene en Hans zien heel veel succesvolle bedrijven tijdens hun werk. Onze directeur Ad weet alles over trends in binnen- en buitenland. En uw kunt uw vragen over social media terecht bij Felice van onze marketingafdeling. U vindt ons ook allemaal op de horecava, stel gerust uw vragen!
 
 
 
Nieuw: Parelcouscous
De kant-en-klare couscous met groenten is één van onze best verkopende producten. Niet voor niks: deze kant-en-klare topper is een ideale basis voor salades, maar ook warm erg lekker. En de couscous krijgt er een broertje bij: de Parelcouscous met groenten.
Lees verder

Inspiratie: vega soep
Henri biedt 11 vegetarische soepen. Kant-en-klaar voor gebruik, maar je kan er natuurlijk zelf je eigen draai aan geven. We willen je daarvoor graag inspireren met een paar leuke recepten!
Lees verder

Partner Nationale Week Zonder Vlees
Henri is partner van de Nationale Week Zonder Vlees. Waarom? Omdat we het belangrijk vinden af en toe een dagje geen vlees te eten. Daarmee bespaar je namelijk een heleboel water, uitstoot aan CO2, dierenleed, etc. En met onze kant-en-klare producten, willen we het je ook makkelijk maken om vegetarische producten op de kaart te zetten.
Lees verder

Henri op het HorecaEvenTT!
Te weinig handjes in de keuken? Wilt u betere marges? Waste terugdringen? HENRI is de kok voor de chef.  We nemen tijdrovend werk uit handen met ons uitgebreide assortiment kant-en-klare soepen, sauzen & maaltijdcomponenten. Kom op de stand kijken hoe Henri u ontzorgt.
 

Lees verder

Tijd voor Hollands Wild
Vanaf dit najaar werkt Henri samen met Hollands Wild als leverancier voor alle Wildgerechten. In onze hazenpeper vanaf nu dus Hollandse haas, en ook de hertenstoof en de wildsoep maken we van en mét Hollands Wild. Een prachtige samenwerking waar we trots op zijn!
Lees verder