Menu
Contact met Henri

Nieuws

2013: een jaar om aan te pakken!

We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat creatieve tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
 
Het zal nog steeds geen gemakkelijk jaar worden. Dus er wordt van u (en van ons) veel van uw creativiteit gevraagd. Zoek het niet (meer) in kostenbesparing op inkoopkant. De inkoop van uw ingredienten is meestal niet het grootste deel van uw inkoop. Meestal zijn personeelskosten een veel hogere post. Wilt (of kunt) u daar niet in snijden, kijk dan naar creatieve manieren om gasten te trekken.
 
Waar is die naar op zoek? Naar value for money, dat is het sleutelbegrip. Hij hoeft niet persé veel voor weinig, maar wil goed eten en drinken voor een goede, redelijke prijs.
Succesconcepten vindt u bijvoorbeeld in de Foodinspiration magazines. Maar ga ook eens op pad: maak een trendtour door Amsterdam of Londen. U vliegt daar tegenwoordig voor heel weinig geld naar toe. Maar u hoeft het niet ver te zoeken. U kunt ook een goedlopend bedrijf in uw omgeving bezoeken en kijken hoe het er aan toegaat. Wat doen zij anders? Wat staat er op de kaart? Hoe gaat men met de gasten om?
 
Nog een tip: gebruik de social media. Maak een facebookpagina aan, zo blijft u onder de aandacht van uw fans. Op pinterest doet u inspiratie op en laat u uw menu zien. Ook foursquare biedt mogelijkheden voor de horeca. Een leuke actie stuurt u de wereld in via twitter.
 
Uiteraard mag u ons ook uitvragen. Onze accountmanagers Joran, Rene en Hans zien heel veel succesvolle bedrijven tijdens hun werk. Onze directeur Ad weet alles over trends in binnen- en buitenland. En uw kunt uw vragen over social media terecht bij Felice van onze marketingafdeling. U vindt ons ook allemaal op de horecava, stel gerust uw vragen!
 
 
 
Keukenheld: demi glace
De een maakt hem zelf, de ander pakt een pot poeder. Het één kost tijd. De andere optie niet, maar lijkt in de verste verte dan ook niet op een goeie fond. Wist je dat wij hier een perfecte tussenoplossing hebben? Een koelverse en geconcentreerde demi glace. Met de kracht van de fond zoals hij hoort te zijn. Zonder toevoegingen die er niet in horen. Gewoon, een goeie demi glace waar je alle kanten mee op kan.
Lees verder

Nieuwe generatie maaltijden
Kost het u teveel tijd om iets speciaal te maken voor die ene veganist? Of wilt u eens iets anders op het kindermenu dan het geijkte - en ongezonde - friet met frikandel? Stapt er zomaar iemand uw zaak binnen met een glutenintolerantie? Of bent u op zoek naar een makkelijke, lekkere en voedzame maaltijd voor uzelf of voor uw personeel? Voor al deze uitdagingen hebben wij een oplossing: onze nieuwe generatie éénpersoons kant-en-klare maaltijden.
Lees verder

Thaise groene viscurry
Heerlijk zomers en nieuw in ons assortiment: Thaise groene viscurry. Een licht visgerecht met een milde currysaus met kokosmelk. Ideaal voor op de zomerkaart! Serveer hem als daghap bijvoorbeeld, of in een Oosters buffet als verrassend visgerecht.
Lees verder

Hip: de vegan carrotdog
Hét gerecht van deze zomer: vegan carrot hotdogs! Je ziet hem overal: de carrot hotdog. Maar hoe maak je hem op smaak? En origineel? Wij hebben drie verschillende afleidingen voor u gemaakt, met telkens onze vegan BBQ saus als smaakmaker.
Lees verder

Vegan Truffelmayonaise
Zoooo lekker! Onze nieuwe vegan truffelmayonaise met échte truffel. Deze mayo is zonder onnodige toevoegingen en op basis van romige, veganistische mayonaise. Gebruik hem op een broodje carpaccio, op een luxe hamburger, als smeersel bij brood, op pizza's, bij salades, etc. 
Lees verder